וועידת ישראל לסיכוני סייבר- 26/10/2022

אחריות ההנהלה והדירקטוריון באירועי סייבר image
בואו לשמוע את הרצאתו של רו"ח שלומי בני- שותף ומנהל מחלקת ייעוץ וביקורת מערכות מידע, סייבר ורגולציה ב-RSM שיף הזנפרץ ושות' רואי חשבון, על אחריות ההנהלה והדירקטוריון במניעה, טיפול ודיווח באירועי סייבר

ריבוי המתקפות הממוחשבות על ארגונים בארץ ובעולם מחייבות היערכות חדשה. על דירקטור או חבר הנהלה בארגון להגביר את מודעותו בתחום בשל אופיים האסטרטגי של סיכוני הסייבר, נושאי תפקיד בכירים בארגונים נושאים באחריות אישית על מניעה, טיפול ודיווח הקשור לסיכונים אלה.

רו"ח שלומי בני, מומחה סייבר ורגולציה ב-RSM שיף הזנפרץ ושות' רואי חשבון, בסקירה ייחודית וחשובה על אחריות זו החושפת נושאי משרה לתביעות אישיות ואיך מומלץ לנושאי המשרה לפעול באירועי סייבר.

מרצה: רו"ח שלומי בני- שותף ומנהל מחלקת ייעוץ וביקורת מערכות מידע, סייבר ורגולציה ב-RSM שיף הזנפרץ ושות' רואי חשבון
 

הכנס מיועד לכל מנהלי הארגון ולא רק לאנשי הטכנולוגיה!

המרכז הבינלאומי לכנסים ריכז בכנס אחת סגל מרצים ומומחים מהשורה הראשונה ויסייע למשתתפים להבין את התמונה הגדולה סביב אבטחת סייבר.
הכנס יספק תובנות ומידע חיוני להקמה, שמירה ושיפור אבטחת המידע בארגון, הגנה מפני איומים היברידיים והגנה על תשתיות קריטיות וידריך איך ניתן להישאר עירניים, להיות זהירים ולהתכונן לאיומי סייבר רציניים ברמה האסטרטגית.

הוועידה תיערך ביום ד': 26/10/22
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

ההשתתפות בוועידה כוללת: תוכנית מקצועית ועשירה בחווית למידה יוצאת דופן, תיק ועידה, מצגות, ארוחת בוקר במסעדת המלון, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי, תעודה ועוד.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!



הכנס יצייד את המשתתפים במידע וכלים שיכולים לאתר, למנוע ולהתגונן מפני מתקפות סייבר ולהקל על ההשלכות של מתקפות אלו אחרי שהם קורות.

כדאי לדעת כי קצב איומי הסייבר לא יואט בזמן הקרוב. ההיפך. למעשה, דגימות תוכנות זדוניות ידועות כבר עברו את רף המיליארד. אז גם אם אתה שואף מדי יום להגן על הנתונים שלך ולהרחיק את פושעי הסייבר, המלחמה לא הסתיימה.

המרכז הבינלאומי לכנסים מזמין את כל מי שהגנה על תשתיות קריטיות ונכסי מידע בארגון הם חלק מתחום אחריותו לכנס חשוב זה ולהתעדכן בנושא כמו גם לקבל תשובות לשאלות מציקות.

הירשמו עכשיו!


הטרנספורמציה הדיגיטלית של עסקים בעקבות המגיפה פתחה דרך חדשה לחיות ולעבוד. ישנה קישוריות גוברת ותלות הדדית בטכנולוגיות פורצות דרך. שרשראות אספקה מודרניות המשיכו להתפתח משרשרות ליניאריות פשוטות לתהליכים מגוונים ומורכבים.

זרימת המידע או המוצרים עוברת דרך צמתים, רשתות וארגונים מרובים ומורכבים ומחייבות דריכות ועירנות 24/7.

הכנס יציג את סיכוני הסייבר הקשורים לשרשרת אספקה דיגיטלית ומה חשוב שההנהלה והדירקטוריון יידעו על אבטחת סייבר.


קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי CTO, CIO, CISO, CDO, MDs, GMs, IT, מנתחי נתונים בתחום אבטחת מידע בסייבר, אדריכלי נתונים, מודיעין עסקי, מנהלי המשכיות עסקית וחירום, מנהלי יחידות מחשוב ומערכות מידע, מנהלי ביטחון, מנהלי כספים וכל מי שהגנה על תשתיות קריטיות ונכסי מידע בארגון הם חלק מתחום אחריותו.


לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן